1.8.14

Isle Of Dreams' in Hazin Sonu



Isle of Dreams Elektronik müzik festivali, organizatörleri tarafından aylarca şişirilip bir hafta kala balon gibi söndürülen tanık olduğum en başarısız organizasyon girişimidir. İstanbul Sarıyer Life Park'ta 5-6-7 ağustos tarihlerinde gerçekleşmesi planlanan bu festival son 1 hafta kala iptal edildi. Festivalde Avicii, Ingrosso, Afrojack, Axwell, Steve Aoki gibi ilgi alanıma girmeyen ünlü isim yer alacaktı. Benim gitme sebebim ise Bütün dünyanın bildiği fakat Türkiye' de çok da duyulmamış olan şu iki isimdi: Jamie Jones ve Richy Ahmed.

Bu iki ismi görünce hemen bilet almaya karar verdim. Aylar öncesinden festival biletimi ve uçak biletimi aldım. 

 Son bir hafta kala etkinliğin facebook sayfasında festivalin iptal edildiğini duyurdular ki gerçekten çok şaşırdım. İnsanlar baya baya bu etkinliğe göre tatillerini ayarlamış, izinlerini ve uçak biletlerini almışken son bir hafta kala böyle bir açıklama yapmak gerçekten taihsiz bir durum. Duyumlarıma göre organizasyonun iptal edilme nedeni ise sadece 700 adet bilet satışı gerçekleşmesiymiş.

İptal eildiği bilgisini sitelerinden yayınladıkları gün bileti iade etmek istedim. fakat organizyonla ilgili yetkili bir kişiye ulaşmak ve soru sormak mümkün değil. Ulaşmak için baya bir uğraştım fakat iletişim kurabileceğiniz kimse yok. Biletix'i aradığımda konuyla ilgili bilgileri olmadığını, festivalin iptal edilmesinin söz konusu olmadığını söylediler. İade istediğim Biletix tarafından reddedildi.

Ve sonunda ertesi gün Biletix' ten festival biletlerimizi iade edebileceğimize dair bir mail aldım. Hemen aradım ve iade için başvuruda bulundum. Fakat uçak biletlerimiz yalan olmuştu. Bizim gibi madur olan bir çok insan var.

Kısacası yurtdışında gerçekleşen festivallere kıyasla çok çok daha pahalı ve profesyonellikten uzak olan, yalan olmuş bir organizasyon girişimidir Isle of Dreams. Benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder